czwartek, 28 marca 2013

Klonujemy koty czyli zabawa zdjęciami

To nietrudne;) Tylko jeśli będzie taka ogromna ilość to jak to wyżywić??? Już i tak żarcia idzie sporo. Nawet bez klonowania. No, bo nie oszukujmy się jest gromada mordek do wykarmienia.


Na specjalne życzenie Elżbiety podrapany pod bródką sklonowany Zawada



Lolka wysmyrana po kudłatym brzuchu



I żeby innym nie było przykro ;) - klony Hesi


i Gałeczki


Pepka


i gościnnie Rudalona


i Plastusia


Nas, ryb w oczku, ptaków na drzewach i innych żywych stworzeń klonować nie będę!

Errata - zmieniłam zdanie:) Bo nasz pająk, którego kiedyś udało mi się cyknąć w pełni zasługuje na swój klon!


Piękny okaz...


Komentarze

  • olinka20 2013/03/04 13:27:58

    Basiu, u ciebie nawet przychodzace na miseczke bezdomniaki to jakies takie wypasione są:)
  • barba50 2013/03/04 14:23:42

    Olinko po pierwsze wydaje mi się, że oba rudasy gdzieś miały przypisane sobie domy, tyle, że mało dbałe. Tak często na wsi jest, że karmi się te z których jest wymierny pożytek, a takie co to mleka nie dają, wozu nie pociągną, jajek nie zniosą, nawet nie szczekają na obcych karmi się w ostatniej kolejności jak się o nich przypomni, albo jak coś zostanie niezjedzonego na stole. Pamiętam jakie były głodne. Tak nie jedzą koty z pełnym brzuchem, które na swojej drodze znalazły dodatkową stołówkę.
    Zostały z wyboru, teraz już zaspokoiły głód, a że posturę mają słuszną (szczególnie Plastek) to tak wyglądają ;)
  • olinka20 2013/03/04 14:35:47

    Basiu, mam nadzieje, ze nie odebrałas tego złosliwie, bo absolutnie tak nie miało byc.
    Ja to z czystej sympatii pisałam.
    niestety wiem jak to jest na wsi ( swego czasu często bywałam, od kiedy babcia zmarła nie mam juz u kogo, niestety, ale podejscie gospodarskie do zwierzat jest mi znane:/ )
  • barba50 2013/03/04 14:51:30

    Nie, nie Olinko nie odebrałam tego jako zarzutu. Ani, ani... Wiesz - tylko trochę sama sobie tłumaczę całą tę sytuację. Bo nie zbawię świata, nie nakarmię wszystkich głodnych kotów. Te akurat stanęły na mojej drodze i ... Jest jak jest :D
  • karple 2013/03/05 09:25:33

    Basiu- kocie klony cudne, ale z tym pajakiem to do prawdy przesadziłaś!!! Przeciez tan sklonowany paskudnik bedzie mi się po nocach śnił... i w tych snach będzie mnie gonił brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
  • elzbieta.24 2013/03/05 18:10:53

    Bardzo dziękuję za klona Zawady jego fotek nigdy nie mam dosyć.Pełna gracji czarna pantera.Pająk piękny - nie przepadam za nimi ale nauczyłam się z nimi żyć w Milanówku gdzie były doskonałymi łapkami na komary.
  • barba50 2013/03/05 18:22:07

    Lubię pająki. Podobno jeśli pająk zamieszka w domu to dom jest zdrowy, cokolwiek to znaczy. A ten był prześliczny, a i zdjęcie udało się nad wyraz - wyraźny kolorowy pająk na tle nieostrej zieleni. Bardzo lubię to zdjęcie.
  • karple 2013/03/06 11:35:47

    No dobrze Basiu to ja uwierzę Ci na słowo, że pająki mogą być piękne.......
    Stanowczo wolę oglądać Twoje prześliczne kociaczki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz